Wij vinden het belangrijk om bereikbaar te zijn voor onze klanten. De openingstijden van de chat worden daarom per 1 december 2018 verruimd. De nieuwe tijden zijn iedere dag van 09.00 uur tot 21.00 uur, ook in het weekend. De openingstijden op feestdagen kunnen verschillen.

Buiten de openingstijden van de chat kan je altijd een ticket aanmaken via het klantenpaneel. Deze tickets worden meestal binnen 24 uur afgehandeld. Het is mogelijk dat er ook een ticket word aangemaakt naar aanleiding van je chatgesprek. Soms is dit nodig omdat wij meer tijd nodig hebben om je vraag goed te kunnen beantwoorden.

Onze medewerkers kunnen je ook op een later moment telefonisch benaderen als zij nog meer vragen voor je hebben naar aanleiding van je ticket. Wij proberen dit altijd vooraf aan te geven zodat je hier rustig de tijd voor kan nemen. Zo proberen eventuele problemen snel op te lossen en de beste klantervaring te creëren.



vrijdag, november 2, 2018

« Terug

Powered by WHMCompleteSolution